AKADEMIA BIEGANIA

Grudziądz biega

Treningi AB

ŚR. 18.00, SB. 9.00, PLAŻA MIEJSKA BIEGANIE

ND. 9.00, PLAŻA MIEJSKA DŁUGIE WYBIEGANIE

Partnerzy AB

 

 

 


Pogoda dla biegaczy

Gościmy

Odwiedza nas 128 gości oraz 0 użytkowników.

Odsłon artykułów:
1206964

Kalendarz Biegacza

Inne

Pierwsze kroki

Najlepiej zacząć od wyjścia na trening, a skończyć na rozciągnięciu się w domu. Zimą warto biegać, bo zimowe treningi przełożą się na dobrą formę w sezonie wiosenno-letnim, a także dobre samopoczucie w zimowe chłody i szarugi. Śnieżna i mroźna zima wymusza jednak modyfikację naszych przyzwyczajeń i planów treningowych. Czytaj dalej. 

Jak unikać najczęstszych błędów, mieć życie prywatne, radość z biegania i uzyskiwać dobre wyniki w zawodach.Czytaj dalej.

 

Wielu z nas, szczególnie teraz w okresie jesienno-zimowym, biega by schudnąć. Pytanie, jak to robić w najbardziej efektywny sposób. Ostatnio spopularyzowało się przekonanie, że biegając krótko ale bardzo intensywnie, jesteśmy w stanie spalić więcej kalorii niż podczas standardowych długich, umiarkowanych wysiłków tlenowych. Wszystko to dzięki efektowi EPOC ("afterburn"). Czy to prawda? Czytaj dalej...

 

Chcesz zmierzyć się z maratonem, ale przebiegnięcie za jednym zamachem 42,2 km wydaje Ci się niemożliwe, karkołomne, zbyt trudne? Słyszałeś o metodzie Gallowaya? Wiesz, że bieg z planowanymi przerwami na marsz może dać Ci całkiem porządny wynik? Opowiadamy o marszo-biegowej metodzie Gallowaya i przedstawiamy plan treningowy, który Jeff napisał dla chcących zadebiutować w maratonie w Warszawie.Czytaj dalej.

 

 

Sponsorzy B3P

 

 

 

 

 

 

  

 

 

Społeczność B3P

Foto

NIEDZIELNE WYCIECZKI Z AB